دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

چؤل آدامی و مهدی * الأعرابی والمهدی

چؤل آدامی و مهدی * الأعرابی والمهدی

Bedevi

عباسی خلیفه‌سی مهدی، شیکارا چیخیر. آتی اونو آزدیریر و نهایت بیر أعرابی (چؤل آدامی)‌نین چادیرینا چاتیر و دئییر: «ائی أعرابی سن قوناق پَروَرسن؟» بو سوآلین جوابیندا چیخاردیب اونا بیر آرپا چؤرگی وئریر سونرا سوتون قالانین اونا وئریر و سونرا گؤن بیر قابدا اونا شراب وئریر و اونو ایچیزدیریر. أعرابی‌یه دئییر:

- «بیلیرسن من کیمم؟»

دئییر: «یوخ»

ذئییر: «من خلیفه‌نین خاص خادیملریندنم».

أعرابی دئییر: «بارک‌الله سنین موقعیتینه» سونرا اونا بیرده ایچیزدیریر.

مهدی دئییر: «ائی أعرابی بیلیرسن من کیمم؟»

جواب وئریر: «بئله بیلدیم کی سن خلیفه‌نین خاص خادیملریندن‌سن».

مهدی دئدی: «یوخ، من خلیفه‌نین حاکیملریندنم».

أعرابی دئدی: «گئنیش اولسون یئرلرین و موبارک اولسون ایستکلرین» سونرا یئنه اونو اوچونجو دفعه‌یه ایچیزدیردی.

قورتولاندان سونرا دئییر: «ائی أعرابی بیلیرسن من کیمم؟»

دئییر: «بئله بیلدیم کی خلیفه‌نین حاکیملریندن‌سن».

مهدی دئییر: «یوخ، من خلیفه‌یم».

أعرابی قابی آلیب یئرینه قویور و دئییر: « آند اولسون آللاها، دؤدونجونو ایچسن پیغمبرلیک ایدّعاسی ائده‌جکسن».

 

الأعرابی والمهدی

خرج الخلیفة العباسی المهدی یتصید فغاربه فرسه حتى وقع فی خباء أعرابی فقال: یا أعرابی هل من قرى(أی ضیافة)؟ فأخرج له قرص شعیر فأکله ثم أخرج له فضلة من لبن فسقاه ثم أتاه بنبیذ فی رکوة(أی إناء صغیر من جلد) فسقاه فلما شرب قال للأعرابی:

أتدری من أنا؟ قال: لا

قال: أنا من خدم أمیر المؤمنین الخاصة.

فقال الأعرابی: بارک الله لک موضعک ثم سقاه مرة أخرى فشرب.

قال المهدی: یا أعرابی أتدری من أنا؟

فقال: زعمت أنک من خدم أمیر المؤمنین الخاصة.

قال: لا أنا من قوّاد أمیر المؤمنین.

فقال الأعرابی: رحبت بلادک وطاب مرادک ثم سقاه الثالثة.

فلما فرغ قال: یا أعرابی أتدری من أنا؟

قال: زعمت أنک من قواد أمیر المؤمنین.

قال المهدی: لا ولکنی أمیر المؤمنین.

فأخذ الأعرابی الرکوة فوکأها(أرجعها مکانها)وقال:

إلیک عنی فوالله لو شربت الرابعة لادعیت أنک رسول الله.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد