ایمانین آشاغی مرتبهسینده اولان بندهلر واجیب عمللرین ایجراسی و حراملاردان چکینمک اوچون آللاهدان یاردیم ایستمهلیدیرلر. آما ائله بندهلر ده واردیر کی، اونلار بو مسألهده داها درین باخیشا مالیکدیرلر. اونلارین حسابیدا عادی اینسانلارین حسابیندان فرقلنیر. اونلار حراما قطیاً یول وئرمیر، تصادوفاً شوبههلی مسألهلرده بودرهییرلر. حرامدان اوزاق اولان بو اینسانلار معناسیز، لغو ایشلرینه گؤره ناراحات اولورلار. بئلهلری آخیرتلری اوچون فایداسیز ایشلردن کنارلاشماغا چالیشیرلار.
بیز ائله دوشونوروک کی، واجیب و موستحب (بَیَنیلمیش) عمللر محدوددور و اکثر عملیمیز موباح (نه واجیب، نه حرام، نه موستحب، نه ده مکروه اولمایان عادی عمللر) صینفینه عاییددیر. هانسی کی، بو عمللر ده هانسیسا بیر باخیمدان ایکینجی درجهلی واجیب اولا بیلر. بو ایکینجی درجهلی واجیبلریده نظره آلساق، عموماً واجیب ایشلرین ایجراسی اوچون عؤمروموز آزلیق ائدر. مثلاً، اؤز اطرافینداکیلارین سوآللارینی جاوابلاندیرماق اوچون روحانییه 24 ساعت آزلیق ائده بیلر. ایندی اؤزونوز موعیّنلشدیرین کی، بشریّتی اهلی-بئیت (ع) معاریفی ایله تانیش ائتمک اوچون نه قدر واخت لازیمدیر. “نساء” سورهسینین 58-جی آیهسینده بویورولور: “آللاه سیزه امر ائدیر کی، امانتلری صاحیبلرینه قایتاراسینیز.”
اهلی-بئیت (ع) معاریفی روحانیلرین الینده امانتدیر. بو امانتین صاحیبی ایسه بشریتدیر. روحانیلر یالنیز بو وظیفهلرینه لازیمی دیقّت گؤسترسهلر، هئچ بیر موستحب ایشه واخت قالماز. دیقّتلی، درین باخیشا مالیک اینسانلار واجیب و موستحب اولمایان ایشه گؤره تؤوبه ائدیرلر. چونکی آللاه واختینی بوش کئچیرنلری سئومیر. بو اینسانلار گونون سونوندا حرام ایش گؤرمهدیکلرینی نظره آلیب راحاتلاندیقلاری کیمی، بوش کئچیردیکلری واختا گؤرهده تأسوف ائدیرلر. اونلار نهیه باخدیقلارینی، نه دانیشدیقلارینی، نه ائشیتدیکلرینی بیر-بیر خاطیرلایاراق عمللرینده نوقصان آختاریرلار. فایداسینا امین اولمادیقلاری هر بیر ایش اونلارا سیخینتی گتیریر.