دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

گونش و یئلین موباحیثه‌سی * فن التعامل من الشمس و الریاح



بیر گون‌اورتا چاغی گونش و یئل بو باره‌ده کی کیم داها گوجلودور ایختیلافلاری چیخدی. یئل دئدی: من ثابیت ائده‌جگم کی من داها گوجلویم. بو قوجا کیشینی گؤرورسن؟ من اونون پالتوسونو سندن داها تئز اونون اگنیندن چیخاردارام.

گونش بیر بولود آرخاسیندا گیزلندی و یئل طوفان کیمی اسمگه باشلادی. یئلین شیدّتی چوخالیقجا کیشی پالتوسونو بدنینه داها گوجلو سیخیردی. نهایتده یئل دایاندی و اوغورسوزلوغونا تسلیم اولدو. پس گونش بولود دالیسیندان چیخدی و آرامجاسینا کیشی‌یه گولومسه‌دی, ائله کی کیشی الینی آلنینا چکدی و پالتوسونو چیخارتدی. سونرا گونش یئله دئدی کی مهربانلیق و یوموشاقلیق همیشه غضب و خشونتدن داها گوجلودولر.

بوردا بو عیبرت وار کی بیز همیشه یوموشاق یوللارلا موفّقیته چاتا بیلریک . . .پس گوجلو یوموشاق گونش اولون آما حیرصلی شیدّتلی یئل اولمایین کی او, واقعیّتده ضعیفدیر . . .!!

 

فن التعامل من الشمس و الریاح

فی ظهر یومٍ ما اختلفت الشمس و الریاح حول من یکون أقوى. فکانت الریاح تقول : سأبرهن اننی الأقوى . فهل ترین هذا الرجل العجوز، بإمکانی أن اجعله یخلع معطفه أسرع مما تستطیعین أنت .

اختبأت الشمس وراء غیمة ، و بدأت الریح تهب و کأنها الأعاصیر ، و کانت کلما اشتدت عصفاً ، کلما احکم الرجل معطفه على جسده . و أخیراً هدأت الریاح و سلّمت بفشلها . فخرجت الشمس من وراء الغیمة و هی تبتسم برقة للرجل العجوز الذی کان یمسح جبینه و یخلع معطفه. عندها قالت الشمس للریاح أن الرفق و اللین هما دائماً أقوى من الغضب و العنف .

و العبرة هنا تکمن بأننا دائماً نستطیع الفوز بما نرید بأسلوبٍ لطیف ... فکونوا کالشمس الرقیقة القویة ولا تکونی کالریاح الشدیدة الغاضبة و لکنها فی الحقیقة هی الضعیفة ..!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد