دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

بویون پیس گوندور * إنه یوم سیء!

 سحر یوخودان آییلدی و حالی خرابیدی. اؤز-اؤزونه دئدی: «بویون پیس گوندور.» . . . بو احوال-روحیه‌نین دالیسندا پیس بیر شئی گیزلنمیشدی.

یاتاغیندان دوردو و آیاغینی خانیمیسی گئجه یئرده اونوتدوغو آچارلارین اوستونه باسدی. خانیمسینا قیشقیردی : «سنه دئدیم, بویون پیس گوندور!»

مطبخه گئتدیلر کی سحر یئمگی یئسینلر, آما گؤردو کی یئمک اوچون سئومه‌دیگی زاد وار. خانیمیسینا دئدی: «من تعجوب ائله‌میرم, بویون پیس گوندور !»

ایسته‌دیلر دوستلاری‌نین بیر‌ینی گؤرمک اوچون ائودن چیخسینلار. . .و ایندی‌ده خانیمیسی آچارلاری ایچریدن قاپی‌نین اوستونده اونوتدو و او ائله قاپی‌ایدی کی امنیت اوچون تکجه ایچریدن آچیلاردی. قیشقیردی و دئدی: «البته البته, بو گون اوّلدن پیس بیر گون ایدی!»

مجبور قالدیلار قیفیلی سیندیرسینلار و تازاسی ایله دگیشسینلر . . .

سونرا بیرلیکده چیخدیلار, تاکسی‌یا میندیلر و مقصدی اونا دئدیلر. آما شوفره دئدیلر کی خیردالاری یوخدور و پوللاری بؤیوک پولدور. شوفر دئدی: «یاخشی»

مقصده چاتاندان سونرا شوفر اونا دؤنوب دئدی: «بوندان خیردا پولون یوخدور؟»

کیشی پاتلادی و دئدی : « یوخ یوخ یوخ . .سنه دئدیم‌دا یوخومدور !»

تاکسیدان یئندی و تکرار ائدیردی: «بویون پیس گوندور!»

قوناقلیقدا اوستونه قهوه تؤکولدو . .

قاییدیشدا تاکسی آیری ماشینلا چاققیشدی . . .

خانیمیسی آغلاییب دئدی: «سندن ایستیرم کی بو گونون آخیرینه‌جن دئمیه‌سن کی بو گون پیس گوندور !»

اونا باخیب اوتاندی و ایستگینی یئرینه یئتیردی . . .اوندان سونرا داها پیس حادیثه اوز وئرمه‌دی !

 

إنه یوم سیء!

استیقظ صباحاً ومزاجه معکر، فقال لنفسه "إنه یوم سیء" ... هذا المزاج یخفی شیئاً سیئاً خلفه.

قام من سریره فداس على مفتاح کان قد وقع من زوجته فی المساء، فصرخ فی وجهها "قلت لک إنه یوم سیء!"

ذهب إلى المطبخ لیتناول معها الفطور فوجد الطعام الذی لا یحبه، فقال لها "لست متفاجئاً، إنه یوم سیء".

أرادا الخروج من المنزل لزیارة أحد الأصدقاء...وهناک نسیت زوجته المفتاح فی الباب من الداخل وهو الذی لا یفتح إلا من الداخل لغایات أمنیة، فصرخ وقال طبعا طبعا، إنه یوم سیء من أوله.

اضطر أن یکسر القفل ویغیره من جدید...

خرجا معا بعد ذلک، رکبا تاکسی وأخبرها فی وجهتهما لکنه أخبره بأنه لا یملک صرافة وإنما ورقة نقدیة کبیرة، السائق قال له "حسنا"

بعدما وصلوا، التفت السائق إلیه وقال "ألیس لدیک ورقة أصغر منها؟"

انفجر الرجل وقال لا لا لا .. قلت لک ما معی

نزل من التاکسی وهو یردد "إنه یوم سیء".

عند الضیوف انسکبت علیه القهوة..

فی طریق العودة اصطدم التاکسی بسیارة أخرى...

عندها بکت زوجته وقالت له "أرجوک لا تقل إنه یوم سیء حتى نهایة الیوم".

نظر إلیها لکنه شعر بالإحراج فلبى طلبها..ولم یحدث أی شیء سیء بعدها!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد