دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

بو ایشلر نیه چتیندیر؟ * لماذا هذه الأمور صعبة؟

بیر حکیم کیشی‌دن سوروشدولار: کیمه حیکمتلی دئمک اولار؟

جواب وئردی: هر کس کی همیشه آیریلاریندان اؤرگشماغا بیر شئی تاپسین.

اوندان سوروشدولار: کیم گوجلودور؟

جواب وئردی: اؤزونه موسلط اولا بیلن آدام.

یئنه سوروشدولار: کیمی غنی‌دیر؟

اونون جوابی بوندان باشقا دئییلدی: هر کس کی اؤزونده اولان خزینه‌نی تانییا. اونون حیاتی‌نین گونلر و ساعتلری کی ائلیه بیلر اطرافینداکیلاری دگیشسین.

سوروشدولار: کیم احتیراما لاییقدیر؟

یئنه وئردیگی جواب خارق‌العاده اولمادی: هر کس کی اؤزونه و قونشوسونا احتیرام قویا.

اورداکیلارین بیری آرتیردی: بونلارین هامیسی آیدیندیلار کی!

حکیم کیشی دانیشیغینی بو سؤزله قورتاردی: ائله بونا گؤره اونلارا عمل ائتمک چتین اولور.

حیکمت: بللی کی یاشاییشیمیزدا اَن چتین ایشلر, آیدین اولان زادلاردیر. بونون اوچون اَن بؤیوک میثال سیقار چکن آدامدیر او بیلیر اؤزونو اؤلدورور و فسادا ایدامه وئرندیر کی بیلیر فاسید ایشدیر آما یئنه دوام ائدیر . .. آشکار زادلارا بعضاً چتین اَل چاتیلیر.

لماذا هذه الأمور صعبة؟

 

 سئل رجل حکیم ذات یوم "من هو الحکیم؟"

فأجاب: "من یجد دائماً شیئاً لیتعلمه من الآخرین."

فسألوه : "من هو القوی؟"

فأجاب : "الرجل القادر على السیطرة على نفسه."

 ثم سألوه : "من هو الغنی؟"

فما کان منه إلا أن أجاب : "من یعلم بالکنز الذی لدیه. أیام وساعات حیاته التی یمکن أن تغیر کل شیء یجری حوله."

فسألوه : "من یستحق الاحترام؟"

فکان جوابه مرة أخرى غیر مبهر فقال : "من یحترم نفسه وجاره"

فعلق أحد الحاضرین قائلاً: "هذه الأمور جمیعها واضحة جداً."

فاختتم رجل الدین حدیثه بالقول: "لذا فمن الصعب التمسک بها."

حکمة : من الواضح جداً فی حیاتنا أن الأمور الواضحة هی صعبة التطبیق ، وأکبر مثال لنا المدخن الذی یعرف أنه یقتل نفسه ویواصل والفاسد الذی یعرف أنه فاسد ویواصل .. فالوضوح بعض الأحیان صعب للغایة.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد