دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

دین خادیمی din xadimi

دین, حکایه, تکنولوژی و ساییر موضوعلاردا یازیلار

غذانین تصویرین گؤرمک همان اوندا اولان کالوری‌نین میقدارینی حسابل

بو پیتزانین یا شوکولاتین و یا قیزاردیلمیش یئرآلمانین نه قدر کالوریسی وار؟ ایندی آی فون داکی برنامه‌نین کؤمگی ایله اونو تشخیص وئره بیلرسیز.

موبایلیزلا غذادان بیر عکس سالین. فوراً موبایلیزدا کی برنامه اوندا اولان کالوری‌نین میقدارینی تشخیص وئره‌جک.

نئچه دقیقه‌نین ایچینده غذانین تصویرین 500 مین جوره غذا ایله تطبیق وئریر و تصویری سالینان غذانین نه‌قدر کالوریسی اولدوغونو تشخیص وئریر.

دیلی بیرنین ایجرایی رئیسی اندی ایسمیت دئییر: «معلومات پایگاهی فوراً غذانی و اوندا اولان کالوری, پروتئین, یاغ, کربوهیدرات, ویتامین و بوتون ایستدیکلریزی تشخیص وئریر.»

منبع: http://www.news-all.com/sys.php?name=sanc&file=topic&sid=48549

تطبیق جدید یحسب السعرات الحراریة بمجرد تصویر الطعام..

هل تشعر بالقلق بخصوص عدد السعرات الحراریة فی هذه القطعة من البیتزا أو الشوکولاتة أو کیس البطاطس المحمرة هذه؟یمکن لتطبیق جدید على جهاز الای فون تقدیم المساعدة:

بعد التقاط صورة للوجبة باستخدام الهاتف المحمول یقدم التطبیق قائمة بالسعرات الحراریة على الفور تقریبا.

وخلال دقائق من التقاط صورة للوجبة ومطابقتها مع قاعدة بیانات لنحو 500 ألف نوع من الطعام یرسل التطبیق رسالة بعدد السعرات الحرایة فی الوجبة التی جرى تصویرها.

وقال أندی سمیث الرئیس التنفیذی لدیلی بیرن "قاعدة البیانات یمکنها سریعا التعرف على الطعام وعدد السعرات الحراریة به من کل من البروتینات والدهون والکربوهیدرات والفیتامینات وکل ما ترید أن تعرفه."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد